Response to question:

Hej, ursäkta för inte bloggat så mkt i helgen...:S Har haft fullt upp kan man säga!
Men tänkte iallafall svara på 3st frågor:
1. Nadja om A box from the past.:
Ååååh vad fina de med spets var!! Är det stickers? Var har du köpt dem?
Svar: Ja, den vita spetsen är stickers! Tycker det är super snyggt med spets!
Det var typ i vintras jag köpte dom, en parfym butik sålde ut dom för jätte billigt!
Tror jag betalade 10kr och om jag inte minns fel kom spetsen från Depend!
Som sagt, det var ju ett tag sedan jag köpte det men kolla typ hos Åhlens om dom har något som liknande från depend!

2. saggos om Pink & Green:
snygga färgkombinationer! När man köper kiss kommer de ju tre och tre, vilka färger kommer den gröna och rosa med?

Svar: Visst passar färgerna bra tillsammans! :D När jag köpte dessa färg så kom den gröna och rosa med en mörkblå!


3. Lina om Pink & Green:
Den gröna?
Vart finns den och köpa?
Svar: Den gröna kommer tillsammans med 2 andra(rosa och blå) Kiss Nail Art Paint.
Så den gröna finns inte att köpa styck i affären, man måste köpa ett kit
med Kiss Nail Art Paint!
Men kitet kan man köpa på Kicks, åhlens, cubus, lindex m.m
Kostar ca. 139kr

Om man ska köpa den gröna nagellacket så måste man köpa detta kit:



Om ni här några funderingar eller frågor?!
*Kommentera
*Mejla till artnail.blogg.se
*Fråga via blogresponse.com

Var inte rädda att fråga, jag tycker bara det är roligt! :D

-Annie-

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
artnail
RSS 2.0