The winner...

Hej, tänkte berätta vem som vann omröstningen...
det blev Bella!
Jag älskar hennes kombination med rosa och svart! :D
Förhoppningsviss ska vi(jag,Emilia och Bella) tävla här på bloggen varje fredag.
Vi bestämmer ett tema och gör en nagel design som stämmer med temat.
Sedan får ni får rösta på vilken design ni gillar mest!

Tills på fredag ska temat vara Glitter!
Man får då bara använda glitter, man får inte göra ex. prickar eller sträck.
Är det någon som vill vara med och tävla tillsammans med mig, Emilia och Bella?
Mejla då 2 bilder på eran glitter design till [email protected] 
Om ni vill vara med så ska ni skicka bilderna till mig senast på torsdag!
Om ni inte vill skicka bilderna via mejl kan ni annars länka till bilderna via en kommentar!


Bellas vinnande design:


Hoppas någon vill vara med! :D

-Annie-


Kommentarer
Postat av: saggos

2011-10-10 @ 14:58:02
URL: http://saggos.blogg.se/
Postat av: saggos

det är ju lite fusk eftersom ni känner varann, fast jag tyckte hennes var snyggast men ändå!

2011-10-10 @ 14:59:12
URL: http://saggos.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
artnail
RSS 2.0