Water Marble- Different halloween designs!

Hej, nu kommer ett inlägg med lite olika halloween designen, fast som water marble!
Jag gjorde denna gång på mina egna naglar och det gick riktigt bra!
Brukar inte gilla att göra på sina egna naglar, lösnaglar brukar vara bättre men jag lyckades denna gång!
Jag testade en ny "teknik/design" på varje nagel,
bara för att visa er hur halloween designer kan se ut i water marble!!
Här är en bild när jag gör mitt mönster:
Så här blev alla naglar tillsammans:
Tummen:
Pekfingret:
Långfingret:
Ringfingret:
Lilfingret:
Gjorde i tisdags denna design fast på en lösnagel:
Jag blev jätte nöjd!
Kanske lägger ut en tutorial, vi får se!
Jag ger iallfall 5/5 poäng!
Har ni frågor om water marble? Kommentera så kan jag svara/hjälpa er!
-Annie-

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Vad använder du för top coat? :D

2011-10-21 @ 18:09:21
URL: http://nailish.blogg.se/
Postat av: Anonym

snyggt!! :)

2011-10-21 @ 20:28:28
URL: http://mynailsandme.devote.se/

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
artnail
RSS 2.0