Water Marble- Halloween

Hej, idag gjorde jag water marble naglar som var inspirerade av Halloween färger!
Jag ska såklart göra fler halloween designer för det är ju snart halloween!
Jag gjorde water marble på Bella om ni undrar! ;)
På denna design använde jag färgerna orange och silver/grå:
På denna design använde jag färgerna orange och svart(dålig bild, snyggare i verkligheten):
Orange+silver/grå = 4/5 poäng!
Orange+svart = 3/5 poäng!
Jag håller på med en tutorial som förhoppningsvis kommer komma upp på bloggen imorgon(mån).
Det är en tutorial till designen "Purple rain".
-Annie-

Kommentarer
Postat av: Emmy

Fint Annie!

Både två(Oss två) har gjort fina halloween designer! Men din var finare!<333 kram

2011-10-16 @ 23:36:20
URL: http://emmysnails.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
artnail
RSS 2.0