A box from the past.

Hej, jag tänkte visa er mina dekorerade lösnaglar som jag började med i Januari 2010.
Då gjorde jag inte designer på mina egna naglar, det började jag med 1 år senare.
Så alla lösnaglar är målade och dekorerade av mig. Kom ihåg att detta gjorde jag för länge sedan och jag har blivit mkt bättre sen dess! Tyvärr kan jag inte använda lösnaglarna...
Jag har för långa naglar! ;D
Det är i denna lådan som jag har mina lösnaglar,gjorde lådan i träslöjden för några år sedan:
Dessa var mina ALLRA första lösnaglar som jag dekorerade...:
Röda naglar med fimos och rhinestones:
Svarta naglar med blommor(stickers) och rhinestones:
Ehh... färgglada naglar med rhinestones i olika färger!:
Gröna naglar med vit spets:
Vita naglar och fimos som föreställer frukter:
Dessa naglar är inspirerade av franska flaggan:
Det var väl alla mina dekorerade lösnaglar som jag gjorde för jätte länge sedan, innan jag hade bloggen!
Kommentera gärna vad ni tycker om naglarna!
-Annie-

Kommentarer
Postat av: Nadja

Ååååh vad fina de med spets var!! Är det stickers? Var har du köpt dem?

2011-09-30 @ 08:31:27
URL: http://blamingnargles.blogg.se/
Postat av: emm

fiina :)

2011-09-30 @ 17:59:03
URL: http://10nails.devote.se

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
artnail
RSS 2.0