Art Liner

Hej, förlåt för inte ha bloggat på länge! Har haft fullt upp med andra saker på bloggen...typ som att snart kommer en ny header upp... Det är bara vänta och se! :)
Hela dagen idag har jag suttit och målat naglarna och ingenting har blivit bra, eller är det bara jag som är perfektionist!? Sedan har min gele nagel på långfingret blivit riktigt ful och en del av tippen har åkt av så det känns inte så roligt att visa upp den nageln... någon som har något tips hur man tar snabbast bort en gele nagel?
Men jag tänkte ge er ett litet tips om Depends Art Liner!
Dom finns ju i några färger och går inte att köpa vart som helst!
Jag har färgerna Svart,Vit,Guld och Grå!
När min vita art liner började bli gammal trodde jag att jag måste slänga den men det stämmer inte!
När min Art Liner började bli gammal och seg så köpte jag samma färg(vit) från Depend men denna gång köpte jag dom vanliga depend nagellacken,inte art liner utan dom med vanlig pensel!
Sedan är det bara att byta art liner korken med penseln till det nya nagellacket efter som det är ju samma flaskor på dom vanliga nagellacken som art liner! På detta sätt behöver man inte köpa en ny art liner utan att köpa ett vanligt depend nagellack och bara byta plats!
Dessutom är det billigare att köpa ett Depend Nail Polish för 25kr än en Art Liner som kostar 39kr!
Art Liner är också svårare att få tag på! Där jag vet att man kan köpa Art Liner är på Kicks,Lindex, Åhlens och Ica maxi!


Den vita nagellacks flaskan är ju som ni ser en vanlig nagellacks flaska, men jag har satt på en art liner kork! Alla dom andra flaskorna står det Art Liner förutom den vita där det står Nail polish! :
På denna bild är det dom två vita nagellacken när jag bytt ut varandras korkar på!
Den svarta korken skulle ju ha varit på den flaskan där det står Art Liner på(till vänster)
Och den grå/silvriga korken skulle vara på den flaskan där det står Nail polish(till höger!)
Jag hade mkt bättre bilder att visa er men dom gick inte att ladda upp...synd nog!
Hoppas iallafall detta tips var till lite hjälp!
-Annie-

Kommentarer
Postat av: Emma

Hej! Jag har nu skickat ett mail med headern bifogad i till mailen du har här ([email protected]) :)

2011-09-05 @ 10:56:18
URL: http://Oursketchbook.com

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
artnail
RSS 2.0