Depend- nr. 260

Hej, idag var jag inne på Åhlens och tittade såklart på nagel avdelningen!
Såg att dom nya depend höst lacken hade kommit in och bestämde för att köpa en färg!
Det blev ett grönt som är ganska likt O.P.I.- Don´t mess with OPI men detta nagellack är en aning ljusare.
Formulan var ok, lite rinning men efter ett tag fick man till det.
Det är helt täckande vid 3 lager!
Hade hoppas det inte skulle bli så mörk grön men färgen är fin!
Jag måste säga att Depend´s höstkollektion är lite tråkig, inget lack som riktigt sticker ut!
Hade velat se lite glitter och glamour! Hahha... nja, det kanske inte passar till en höst kollektion!
Jag ger nagellacket 3/5 poäng!
-Annie-

Kommentarer
Postat av: Anonym

fin färg! :)



vill bara säga att din blogg är awesome! så mycke fina naglar! och uppdateringen är mycket bättre än de flesta andra nagelbloggar! fortsätt så! :)



tack för en inspirerande blogg, helt klart min nya favoritblogg :D

2011-09-17 @ 22:27:55

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
artnail
RSS 2.0