Fokiwa

Hej, jag tror nästa alla vet vem blggaren Foki är?(!)

Hon har iallafall jobbat ganska länge med att designa sina egna kläder och starta en webshop där hon säljer asiska make-up produkter,hennes egna klädkollektion,vanliga "asiska" kläder och mobilskal!

För några dagar sedan öppnade webshopen och den heter Fokiwa.se

 

Hon har berättat förut att hon även skulle sälja nagelprodukter och jag tänkte visa er vad hon säljer!

Det finns INTE överdrivet mkt saker, men förhoppningsvis kommer det nog komma in mer saker senare!

 

Det finns ingen fraktkostnad, även om hon skickar ända från Thailand!

Men man måste handla för MINST 300kr för att kunna beställa!

 

Hon säljer nagellack, och de gulliga är att flaskan är formad till olika sötsaker, ex. cupcakes!

Nagellacken kostar 99kr/st och är väl ganska dyrt för ett nagellack(och de kan ju inte alls kosta mkt att köpa in det i thailand, de är ju så billigt där!). Men om jag skulle köpt en nagellack skulle det vara för flaskan är så söt!:

 

Hon säljer också tå lösnaglar vilket jag tycker är ganska onödigt att köpa, men de kan ju vara kul att ha och designerna är jätte fina! Kostar 99/kr st

Hon har även vanliga lösnaglar som är jätte söta! Dom kostar mellan 99-149kr/st!

Hon har ju mkt mer av alla saker jag visade, mer färger på nagellacken och andra lösnaglar!
-Annie-

Kommentarer
Postat av: Nadja

re: Samma kit som det på Nelly, fast på Amazon och där kostade det 250:- :)

2011-09-01 @ 07:08:33
URL: http://blamingnargles.blogg.se/
Postat av: Nadja

Hah, du borde ledsna på mina kommentarer alltså... Hur lång tid tar det för 2-in-1-lacket att torka helt?

2011-09-01 @ 17:32:19
URL: http://blamingnargles.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
artnail
RSS 2.0