Glamorous- nr. 67

Hej, idag tänkte jag visa upp detta lime gröna nagellack som j ag fick av Emilia!<3
Nagellacket kommer från Glamorous och har numret 67.
Det är ett jelly lack så jag hade ett vitt nagellack som grundfärg.
Sedan målade jag 3 lager med det gröna nagellacket!
P.S ni vet väl att om nagellack är genomskinlig syns det bättre om ni har vitt som grundfärg!
Färgen "sticker mer ut" eller hur man kan säga... ;)
Tycker detta färg är otroligt snygg och har inget liknande!
Så här ser färgen ut:
Den enda nagel som alltid blir konstig är ju långfingret!
Poäng: 3/5!
Det är gelen som gör att det ser väldig ojämt ut! :(
Längtar till min riktiga nagel växer ut!
Imorgon får ni se ännu ett till nagellack!
-Annie-

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
artnail
RSS 2.0