Graffiti- Pink & Black!

Hej, jag vet inte om ni vet men jag är inte ALLS stort fan av graffiti...
men idag blev jag sugen att testa göra någon design med graffiti!
Jag blev faktiskt nöjd och tyckte det blev coolt!
Så ni kanske kommer få se mer graffiti designer av mig i framtiden!
Använde iallafall OPI Pink Flamenco som grundfärg och sedan gjorde halva nageln med svart graffiti, Isadora Graffiti- Black tag nr. 801
Övergången mellan graffitin och det rosa gjorde jag små vita prickar!
Så här blev det!:
Tyckte det blev bra, vad tycker ni om graffiti? Har ni tröttnat eller gillar ni det fortfarande?
-Annie-

Kommentarer
Postat av: alexandra

Det blev ju riktigt snyggt! :D

2011-09-12 @ 21:15:49
URL: http://danti.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
artnail
RSS 2.0