Messy nail art

Hej, här kommer kvällens nya design. Jag satt och lekte med mina art liner men tillslut hade jag typ testat ganska många "nagel tekniker"
Tillslut blev det en ganska rörig design men jag upptäckte senare att det var ganska snyggt! ;)
Designen innehåller prickar, steck(i olika färger),glitter,olika blåfärger och jag hade till och med på ett lager med China Glaze Matte magic på ett ställe!
Använde så många saker att jag inte kommer ihåg allt!
Men så här blev det:
Va fan, det blev lite "messy/rörigt" men jag älskar det!<3
Jag ger poängen 5/5!
-Annie-

Kommentarer
Postat av: Emi Emi Emilia

Jätte snygt Annie!!!

Som mina tånaglar ungefär! Happy nails! Väldigt bra fäger oxå

Kram från mig:D

2011-09-29 @ 16:46:32

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
artnail
RSS 2.0