Nail Foils-Golden pattern

Hej, idag har mina naglar ett guldigt mönster på sig.
Mönstret ser nästan ut som Water Marble. Det blev inte så bra, typ bara 3 naglar blev ok!
Jag gjorde allt så slarvig så det var därför det inte blev bra...! Skulle nog ha använd en grundfärg,
använde ingen denna gång!
Och jag hatar min gele nagel, ingen folie ser bra ut på den nageln!
Jag vill bara att min riktiga nagel kan växa ut så jag slipper skämmas över den nageln! Det är ju bara att vänta...
Så här ser folien ut, den är otroligt vacker!:
Så här fult blev det...kolla liksom in långfingret :S :
Detta blev iallafall mina favoriter(från både höger och vänster hand):



Ja... vad ska man säga?
Det blev väl poängen 2/5 men denna folien ska iallafall testas igen kan jag lova!
-Annie-


Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
artnail
RSS 2.0