Nail Polish From Greece

åHej, min bästa kompis Emila har just kommit hem från Grekland(har saknat henne så!) och gissa vad hon hade köpt!?
3 nagellack!! Gissa om jag blev glad!
Färgerna är super snygga!
Min favorit blev det glittra nagellack, guld,rött och blått var en otroligt snygg mix!
Det andra lacket var ett "navy blue"/mörk blått nagellack och sedan var det ett otroligt vackert lime grönt/ljus grön nagellack!
Tänkte visa er ett nagellack varje dag så ni får se hur lacken ser ut på naglarna!
Nagellacken kommer från Glamorous!
Dessa nr. hade nagellacken:
Glitter: nr.24
Mörkblå: nr.42
Ljus grönt:nr.67
Så här ser nagellacken ut:
Så här ser nr. 67 ut:
Så här ser nr. 24 ut:
Så här ser nr. 42 ut:
Snart kommer jag visa ett nagellack!
Tack så hemskt mkt Emilia! :D
Älskar verkligen nagellacken <3
-Annie-

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
artnail
RSS 2.0