Response to question:

Fick ännu en fråga idag!:

Saggos om Response to question::
Var kan man köpa miniopi och hur mycket kostar det för jag tycker att opi är så stora och dyra?

Svar: Tyvärr är det ingen i Sverige som säljer OPI miniflaskor!
Man kan köpa dom på Ebay och Amazon och då är dom billiga!
Om dom skulle säljas i Sverige skulle det nog vara mkt dyrare än Ebay eller Amazon!
Allt är dyrare i Sverige så ebay eller amazon är det bästa valet!
Priserna är olika så jag kan inte säga en exakt summa men kanske runt 6-13dollar(då brukar det alltid vara 4st mini flaskor)!
Jag köpte iallafall mina på Amazon!
Här är en direkt länk till mini flaskorna!
Om du vill köpa på ebay är det typ bara att söka OPI Mini!


Hoppas svaret hjälpte! :)

-Annie-


Kommentarer
Postat av: saggos

tack för att du svarade ^^

2011-09-11 @ 10:05:16
URL: http://saggos.blogg.se/
Postat av: Anonym

här i Finland så finns de att köpas på olika skönhetssalonger! :) :) Vet inte vad priset per styck var, men tre stycken kostade lika mycket som en stor (alltså omkring 15 € :) ) Titta runt på nagel/skönhetssalonger, de kan kanske ha :) :)

2011-09-11 @ 11:19:00

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
artnail
RSS 2.0