Strawberry Icing

Hej, idag fick jag hem ett paket från Nelly.com!
Det fanns ett nagellack från Sally Hansen med i paket!
Jag har letat efter sådan färg ett tag, en färg som gör att händerna ser bruna ut och ett nagellack som samtidigt innehåller skimmer/gitter. Och nu har jag hittat ett sådan nagellack! I´m so happy!
Nagellacket heter Sally Hansen- Strawberry Icing.
Själv älskar jag namnet på lacket! Det är så roligt när nagellacken har namn, tycker det är SÅ synd att Depend bara har numer, det blir så mkt svårare att komma ihåg alla lack! Det enda dåliga med detta lack är jag jag tycker det kunde vara med kompakt! Nu är det så genomskinligt, man behöver så många lager för att det ska täcka!
Så här ser flaskan ut:
Så här ser nagellacket ut på naglarna:
Så här ser nagellacket ut när jag haft ett lager med China Glaze Matte Magic:
Så här blev det när jag gjorde en enkel design:
Vad tycker ni om detta nagellack? Det kommer behövas i vinter när händerna är så bleka, då kan detta lack hjälpa till så händerna ser lite brunare ut! ;D
-Annie-

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
artnail
RSS 2.0