Tonight's new design + pictures that shows how to do it!

Hej, här kommer kvällens nya design!
Det blev en prickig design som jag tyckte blev helt ok!
Tog bilder på hur man gör designen steg för steg!
Jag använde Isadora- Grape Jam nr. 631 som grundfärg!
Så här ser designen ut:
Så här gör man!:
1. Börja med att måla naglarna i en valfri grundfärg!:
2. Gör ca. 7 st pickar med en dotting tool!
Färgen jag använde på prickarna är vit!
3.Gör jätte små prickar "mellan dom stora prickarna"!
Så alla prickar är "sammanlänkade"! Använd samma färg som du hade på dom stora prickarna!:
4. Till sist, gör små svarta prickar i mitten av dom "stora prickarna"!:
Sedan är man klar!
Enkelt va!?
Imorgon lovar jag att jag ska göra en tutorial och en stort inlägg om nagelfolie!

Kommentarer
Postat av: Nadja

re: Yes. Precis samma som det du köpte.



Älskar nagellacket du använde till den här designen! Så fint!

2011-09-02 @ 07:44:35
URL: http://blamingnargles.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
artnail
RSS 2.0