Easter colors

Hej, jag har ju helt glömt bort att göra påskdesigner! :/
Men imorgon ska jag försöka hinna att göra minst 2 påskdesign!
Idag ville jag bara måla naglarna i påskfärger, eller färgerna som jag valde tycker jag är fina till påsk! :)
Jag använde Essie matte about you för att få en matt yta vilket blir väldigt fint!
Design på denna kommer upp senare ikväll eller imorgon.
*O.P.I-Panda-monium Pink
*Mavala- Blue Curacao
*O.P.I- Strawberry margarita
*O.P.I- Did it on 'em
Poäng: 3/5
Det är ju lixom bara vanliga färger så det blir inte så jätte höga poäng! ;)
-Annie-

Kommentarer
Postat av: Louise

Vad har du för färg på tummen? :)

2012-04-04 @ 11:24:22

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
artnail
RSS 2.0