H&M- Confetti

Hej, igår var jag inne på H&M och köpte deras nya lack "Confetti".
Jag är helt förälskad i det underbara glitterlacket!
Det består av en genomskinlig bas med massor av glitterbitar i färgerna
blå,rosa/röd,grön,guld och silver(hoppas jag inte glömt nämna någon färg!)
Jag började med en svart som basfärg och sedan blev det två lager med confetti! ;)
Min kamera ville inte fånga glittret så bra men det är riktigt läckert i verkligheten!
Om ni får chansen så köp lacket! Det kostar ju bara 39kr och är supersnyggt!
Jag skulle rekomendera att ha någon snabbtorkande top coat över, för annars är torktiden ganska lång! ;)
Poäng: 5/5
Ha en fortsatt trevlig valborg så hörs vi imorgon! :D
-Annie-

Kommentarer
Postat av: kerstin

Wow! Vilken nyhet! Kul med en lättåtkomlig och billiga variant Rainbow Connection!

2012-05-01 @ 21:29:15
URL: http://skimmerskuggan.blogspot.com

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
artnail
RSS 2.0