It´s all about the details

Hej, leopard designen åkte av ganska snabbt!
Jag var inte alls nöjd med den så det fick bli något nytt på naglarna ;)
Eftersom jag snart måste sova så ville jag inte ha något för komplicerat eller som tar lång tid.
Då är det perfekt att måla ett finger med något snyggt mönster och ha resten av naglarna i en färg!
Jag valde O.P.I- Did it on 'em alla ha på dom övriga fingrarna och på ringfingret blev det ett roligt mönster:
Poäng: 4.5/5
Jag blev faktiskt väldigt nöjd och jag tycker det är sjukt snyggt att bara ha en nagel med ett mönster! :)
-Annie-

Kommentarer
Postat av: julia

fint, gillar färgerna! :)



sv: tack:D

2012-04-17 @ 21:54:18
URL: http://jjuliees.blogg.se/
Postat av: kerstin

Ursnyggt!

2012-04-18 @ 06:36:37
URL: http://skimmerskuggan.blogspot.com
Postat av: Anonym

har mejlat dig

2012-04-18 @ 11:19:13
Postat av: Anonym

Ej supper fin design

Du är värkligen en inspirations källa

Skulle va kul om du kolla in min nya nagelblogg





Www.pandanails.blogg.se

2012-04-18 @ 11:45:29

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
artnail
RSS 2.0