Perfect pink- Depend nr. 201

Hej, ikväll ville jag ha en ny fräsch färg på naglarna och då hittade jag ett lack jag aldrig testat!
Det är Depend nr. 201 och jag det är verkligen det perfekta ljusrosa nagellacket! :D
Väldigt enkelt att måla med, täcker efter 2 lager och kostar ju bara 25kr!
Eller jag tror inte ens jag betalade 25kr, tror det var på rea... ;)
Jag är superglad att jag köpte lacket även om de var ett tag sedan.
Ett tips till er som vill ha en underbart rosa lack! :)
Poäng: 5/5
Imorgon efter skolan blir det nog någon design utan på detta! :)
-Annie-

Kommentarer
Postat av: Amanda

det fanns på rea på maxi här så jag köpte det för 10:- för några dagar sen! :D

2012-04-17 @ 17:05:45
URL: http://amandagrimberg.blogg.se/
Postat av: Julia och Hazal- Skoliosbloggen

Jag köpte också det på rea! sjukt fint är det:)

2012-04-19 @ 11:37:27
URL: http://julhaz.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
artnail
RSS 2.0