Bourjois- Lime Catwalk VS O.P.I- Did it on ´em


Hej, nu jämför jag Bourjois- Lime Catwalk(roligt namn) och O.P.I- Did it on´em.
Jag gillar verkligen limefärger, man blir så pigg av dom! ;)

Långfingret: Lime Catwalk (Förkortning: LCW)
Ringfingret: Did it on ´em (Förkortning: DIOM)

Lime catwalk:

Did it on ´em:

Dom är båda väldigt lika men det finns saker som skiljer.
Vi börjar med utseendet:
DIOM är en aning ljusare än LCW vilket syns på bilderna.
Det finns inget skimmer men en fin glans! Skulle nog vara snyggt att göra dessa lack matta...
 måste testa någon någon! ;) 
Formulan på båda är inte den bästa. Lite rinnign, torkar inte så fort och täcker inte direkt.
Man behöver 2-3 med DIOM och LCW 3-4 lager. Vid 3 lager har det blivit så tjockt så det tar tid att torka.
Tur att man då Seche Vite till hands! 
Men lacken är så snygga att det spelar inte sås stor roll, men ett plus i kanten är ju om det går bra att måla med!
Bläddra ner för att se den jag gillar mest!
(Råkade ta en suddig bild, men man ser hur lika lacken är):



Jag gillar Did it on ´em mest för den var finare och ljusare nyans.
Formulan var en aning bättre så det fick bli min favorit! :)
Men Lime Catwalk är också fin!

-Annie-


Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
artnail
RSS 2.0