Depend- Matte Top Coat

Hej, jag kunde inte låta bli att köpa Depend´s nya Matte Top coat bara för att testa hur det var!
Har fått varningar att den inte är bra, den sägs vara väldigt dålig!
Jag gjorde igår en liten test på hur den fungerade. Bäddra ner för att läsa med!:
Jag bestämde mig för att måla naglarna i 5 olika färger så jag ser hur det fungerar på varje färg.
Detta är FÖRE jag haft på matte top coat:
Detta är EFTER:
Själv tycker jag skillnaden är liten. Den fungerar inte alls så bra som China Glaze Magic Matte!
Jag trycker det är synd att jag inte gillar den när äntligen Depend gjort ett "matte top coat"!
Jag får köpa Magic Matte för de fungerar helt klart bäst!
Poäng: 2/5
Gick en 2:a p.g.a det låga priset!
Har någon av er testat det? Vad tycker ni om Matte Top Coat?
-Annie-

Kommentarer
Postat av: elin

Jag Har testat det och det var grymt dåligt enligt mig! Blev nästan ingen skillnad alls! Blev väldigt besviken! Men aja :)

2012-02-04 @ 16:32:31
Postat av: elin

usch, gillade de inte alls ;s

klumpade sig och förstörde :(



lite kul att hon över mig också heter elin ^

2012-02-05 @ 19:08:58
URL: http://enblackdiin.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
artnail
RSS 2.0