Help me make Artnail better!

Hej, jag strävar alltid efter att göra artnail bättre och bättre!
Jag har ju bloggen för att mina läsare ska bli "underhållna" och bli inspirerade av det jag gör!
Jag vill ju dela med mina kunskaper och även att mina läsare lär mig saker!
Jag har gjort en röstruta där ni kan rösta vad ni vill se mer här på artnail!
Är det något ni inte gillar eller inte finns som altenativ röstar ni på "Övrigt" och kommenterar eran åsikt!

 






Jag är supertacksam för eran åsikt och hjälp!<3
Tack mina undebara läsare för att ni gör det så roligt att blogga!<3
-Annie-


Kommentarer
Postat av: Fanny Å

Jag skulle tyck det var kul om du visade designer steg för steeg ibland. Men annars är det här bloggen väldigr väldigt bra :-)

2012-02-12 @ 09:26:35
URL: http://nagelblogggen.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
artnail
RSS 2.0