O.P.I-Excuse moi! VS O.P.I-A sparkle yule love

Hej, nu blir det äntligen VS igen! Typ förra gången jag gjorde detta var väl typ i somras?
Nu är det i alla fall två O.P.I som jag jämför:
Excuse moi! & A sparkle yule love.
Jag kommer skriva förkortningar: EM! & ASYL
EM!:                  ASYL:
Jga köpte båda dessa lack i USA. EM! fick min kusin Lisa och jag köpte ASYL till mig själv.
Men när jag köpte ASYL trodde jag att det var EM! för dom var så otroligt lika!
Jag kollade inte ens vad det hete för jag var så säker på att det var EM! så de blev en liten chock när jag kom till hotellrummet och det stog ASYL... ;)
Jag var hos Lisa igår och då fick jag pröva EM! och bestämde mig för att göra en jämförelse!
Ringfingrer: Excuse moi!
Lilfinger: A sparkle yule love
(hehe... det ser lite korkat ut att bara ha bilder på två fingrar...)
EM!:
ASYL:
Jämförelser:
Om jag ska vaar helt ärlig är det knappt någon skillnad.
Det ända jag ser är att EM! har grövre/större glitter bitar.
Men dom båda har en rosa jelly bas och täcker bra efter 2 lager.
Glitterbitarna är i regnbågens färger och nagellacken är verkligen supersnygga!
Jag sökte runt på google och såg att andra nagelbloggar även trott att ASYL var EM! tills dom kollade vad lacket hette! ;) Då är inte jag den enda som trott fel! :)
Thepolishaholic hade väldigt bra bilder på hur lika dom är:
Har man Excuse Moi! så har man även A sparkle yule love! :)
Jag kan även inte bestämma vem jag gillar mest för dom är ju så jädrans lika! ;)
Men dom är supersnygga!
-Annie-

Kommentarer
Postat av: Fanny

Hej jag undrar om du skulle kunnavisa oss alla din nagellack ? :)



mvhFanny

2012-02-05 @ 21:03:52
URL: http://nagelblogggen.blogg.se/
Postat av: Michan- Beauty by M

Men oj, ser ut att vara samma lack med olika namn bara :O

Men snyggt var det!

2012-02-05 @ 21:44:33
URL: http://texasplays.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vet du vart man kan köpa "fimo" dekorationer? Någon affär inte på internet asså ;)

2012-02-06 @ 18:28:47
Postat av: Linda

Det kan väl inte vara jellybas i dom om de täcker på två lager? Jellylack ska vara skira.

2012-02-07 @ 19:41:52

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
artnail
RSS 2.0