Claire´s- Glow in the dark

Hej, på Claire´s köpte jag ett rosa glow in the dark- nagellack.
Det är ganska genomskinlig (precis som China glaze´s glow in the dark) så jag började med en rosa grundfärg och sedan blev det några lager med glow in the dark. Så här ser flaskan ut:

Hade även en lampa, ganska smart när man behöver ljus för att det ska lysa i mörkret:

Så här ser det ut i mörker, dåliga bilder...

Och så här såg det ut i ljuset:

Får 3/5 poäng.
Det är väl en roligt grej men jag har gillar bättre vanliga nagellack. Läskigt när man vaknar mitt i natten och ser sina naglar lysa... ;)

-Annie-

Kommentarer
Postat av: amanda

coolt! finns det i lila? :)

2012-01-23 @ 22:09:51
URL: http://bokgalen.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
artnail
RSS 2.0