Lucky me(and one of you)!

Hej, var inne på Åhléns ídag och dom hade fått in Isadoras nya kollektion "Pearls of passion"!
Och då fanns Marzipan(nr. 729) bland dom nya nagellacken! Big smile! :D
Köpte ett till mig och sedan kunde jag inte låta bli
att köpa ett extra som ska lottas ut till en av mina undebara läsare
Tävlingen läggs upp på bloggen senare ikväll!
Swatch kommer också snart upp på bloggen, ska bara tvätta håret först! :)
Har någon av läsarna fått tag i Marzipan ännu?





Kika in senare ikväll för mer info om tävlingen! :)

-Annie-


Kommentarer
Postat av: amanda

det liknar mitt vintage mint väldigt mycket... :)

2012-01-25 @ 18:21:26
URL: http://bokgalen.blogg.se/
Postat av: Anonym

nope, fast jag bor i sthlm fast förorten då, iaf så tardet typ 2 vveckor efter alla andra ställen o uppdatera nya lack hahaha dem fick aldrig in xmas nlacken från depend :( ska kika in på fredag ifall dem har blivit duktiga denna gång hehe :)

2012-01-25 @ 19:31:34
Postat av: RIMA

förlåt ifall du inte gillar sånna här kommentarer men jag ville bara tipsa om min lottning på bloggen! man kan vinna två nagellack ifrån depends vår kollektion, ifall du är intreserad? Hoppas du inte blir irriterad eller arg

Postat av: Anonym

enligt kicks så är detta lack med i ordinarie koollketionen eller hur man säger ;) alltså dem lacken som inte kommer at slutas säljas, orkar nt förklara hur jag vet det

2012-01-25 @ 19:50:47
Postat av: Bondmoran

Jag har inte fått tag på det än, men jag VILL HA DET!!! Det är sååå läckert!



Så räkna med mig i tävlingen :-)



Kram

/Bondmoran

2012-01-25 @ 22:49:44
URL: http://www.bondmoran.nu
Postat av: Anonym

tja jag tror faktist att du köpte två av två skäl, att du ville lotta ut och kankse, jag bara gissar, rätta mig ifall jag har fel men du kanske ville ha armbanden man fick? om du nu fick det, för jag fick fråga om det eftersom att dem glömde i kassan heheh tog en rosa, ska köpa silver sky och kanske om alla 3 lack eller nån smink grej så har jag alla 3 armband 8D

2012-01-26 @ 19:07:54
Postat av: Anonym

tja jag tror faktist att du köpte två av två skäl, att du ville lotta ut och kankse, jag bara gissar, rätta mig ifall jag har fel men du kanske ville ha armbanden man fick? om du nu fick det, för jag fick fråga om det eftersom att dem glömde i kassan heheh tog en rosa, ska köpa silver sky och kanske om alla 3 lack eller nån smink grej så har jag alla 3 armband 8D

2012-01-26 @ 19:07:54

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
artnail
RSS 2.0