O.P.I- New York City Ballet Collection

Hej, såg detta hos Bella(och hon såg det hos Puritybeauty).
O.P.I- släppter en ny brudkollektion som inspirerats av balletkompaniet i New York.
Består av 6st lack som är väldigt ljusa och skira toner, även ett glitterlack ingår i kollektionen.
Kommer finnas i butik i Sverige någon gång i Mars! :)
My pointe exactly, Care to danse?, You callin’ me a Lyre? ,
Barre my soul , Don’t touch my tutu! ,Pirouette my whistle
Själv är jag inte imponerad av kollektionen. Jag vill ha mer färg och det känns som jag har sätt detta färger 100-gånger förut. Men kanske ändrar jag mig när jag ser swatcher?
Vi får väl se... ;)
Vad tycker ni om O.P.I´s nya kollektion då?
-Annie-

Kommentarer
Postat av: Cicci

Men oj vad vackra! Ljuvligt.

2012-01-29 @ 16:17:11
URL: http://ccnails.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
artnail
RSS 2.0