Pocket full of sunshine

Hej, idag(ons) har jag mitt fysik prov som jag pluggat så mkt till och det är orsaken varför bloggen varit så tom!
Provet är om någon timme och jag är supernervös!! Men det ska bli skönt att få det gjort...om det går bra! ;)
Målade denna design igårkväll och det blev helt ok.
Består av många prickar i olika färger + silverstreck.
Jag använde O.P.I- In my back pocket som grundfärg.
Ja.. kanske itne den bästa designen men den påminner mig
om solen och värme och det kan behövas i denna kyla! ;)





Poäng: 3.5/5
Hehe... kunde inte bestämma mig för en 3:a eller en 4:a så det fick bli något mittemellan! :)
Idag efterskolan ska jag gå till Åhléns och se om dom fått in Marzipan(Isadora).
Tror även Bella och Emilia hänger med dit? Haha vi har letat överallt efter det nagellacket och idag kommer kollektionen till Åhléns(om det inte blivit ändringar eller förseningar). Så i eftermiddag får ni se om vi hittade Marzipan! :) Håller tummarna!


-Annie-




Kommentarer
Postat av: cicci

Håller tummarna för eran skull. Var inne på åhlens hos mig men de viste inte när de skulle komma :(

2012-01-25 @ 15:37:21
URL: http://ccnails.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
artnail
RSS 2.0