Tutorial: Blue & Gold with stripes and dots

(Tidsinställt inlägg)

Hej, här kommer en "bild-tutorial" på designen "Blue & Gold with stripes and dots" som jag visade tidigare idag! :)

 

1. Börja med basecoat!

2. Måla naglarna i valfri basfärg! Jag valde L.A Colors- Metallic Blue:


3. Dra tre svarta sneda streck nerifrån och upp(kolla på bilden så förstår ni):


4.Dra två vita streck som på bilden:


5. Måla med valfri färg på området som jag gjort på bilden. Jag valde O.P.I- Rising star:


6. Nu är det dags för prickarna. Gör några svarta prickar mitt i mellan dom två vita strecken:


7. Fyll i dom svarta prickarna du just gjort med mindre vita prickar:


8. Mellan dom svarta strecken längst ner på designen gör du vita prickar:


9. Fyll även i dom vita prickarna med mindre svarta prickar:


10. Avsluta med ett topcoat och du är klar! :D

Hoppas du gillade det! :D
-Annie-


Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
artnail
RSS 2.0