Depend- Lavender(#2031)

Hej, här kommer det sista lacket från Depend´s holografiska kollektion som jag swatchar.
Nagellacket heter Lavender- nr. 2031 och nyansen är lavendellila.
Riktigt fint men man behöver 3-4 lager för att ha det täckande vilket är lite synd!
(Jag kommer skriva en liten sammanfattning imorgon om de 6 holografiska lacken jag nu har testat.)
Det gick i alla fall bra att måla med och jag gillar verkligen färgen!:
 
 
  
Poäng: 3.5/5
Det är super fint och holoeffekten är väldigt bra, men jag vill att det ska vara mer täckande för att poängen ska bli högre.
 
-Annie-

Kommentarer
Postat av: Anna

Åh vad jag gillar det här lacket! Jag känner bara att det inte är helt värt med tanke på hur skirt det är.. Kanske kommer inhandlas några från kollektionen. :)

2012-06-24 @ 23:50:29
URL: http://anna-cee.blogspot.com
Postat av: kerstin

Fint! Men det är struligt med alla lagren, underkläder är ett måste tycker jag.

2012-06-25 @ 06:40:08
URL: http://skimmerskuggan.blogspot.com

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
artnail
RSS 2.0