Here is some answers

Anonym om Orange cherry blossom:

Jag brukar använda myrraolja till mina naglar, och det tar ju ett tag för det att torka. Men om man har halvtorr myrraolja på naglarna, kan man då måla med nagellack ovanpå det, eller ska men torka bort der först? Tack

 

Svar: Man kan måla naglarna ovanpå men risken är manikyren håller sämre. Så vill man ha länge hållbarhet så ska man låta det torka ordentligt! :)

Molly om Depend- nr. 6005:

Är det ett magnet lack?

Och jag har användt mavalas borttagnings medel jättelänge och ser nu att det är aceton i, vilket borttagningsmedel använder du , eller tycker du är bäst?

 

Svar: Ja, det är ett magnetlack! :) Såg i efterhand att jag var lite otydlig med att skiva det!

Aceton är inte bra för händerna och naglarna så man ska försöka undvika det!

Jag använder Depend Nagellacksremover- Blå Supersnabb som är fri från aceton, olja, färg och parfym.

Jag tycker den är riktigt bra!

Emma om Green, black & white:

vart kan man köpa dotting tools? :)

Svar: På Ebay kan man köpa dotting tools. Jag vet faktiskt ingen svensk nätbutik som säljer dotting tools! Sedan har Panduro ett verktyg som kallas präglingsverktyg som fungerar som ett dotting tool! :)

 

Linn om Step-by-step- Crazy in colors:

Hejsan!

Jag bara undrar vart du köper en sådan artliner/pen? :)

 

Svar: Art Liner från Depend säljs på Kicks, åhlens, lindex, parelle m.m :)


-Annie-


Kommentarer
Postat av: Sofia

Hej, måste bara tipsa om att tradera har grymt mycket dottingtools. Om man inte vill köpa från e-bay :)

2012-06-18 @ 09:18:58
URL: http://sofiaaa.webblogg.se/
Postat av: Emma

Man kan köpa dotting tools på följande svenska sidor: fairynails.se, nagelgiganten.se

2012-06-19 @ 21:26:59

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
artnail
RSS 2.0