Step-by-step- Water inspired

1. Börja måla ett lager med en "fransk manikyr baslack"/neutralt. Jag använder Essie- Mademoiselle:
2. Använd en ljusblå nyans till att måla en del av nageln med(inte ändå ner). Jag använder H&M- Bella´s Choice:

3. Använde en mörkare nyans till att måla som på bilden. Använder H&M- Aqua:

4. Ännu en mörkare blånyans, denna är väldigt lik Aqua men den är faktiskt ett steg mörkare!
Kommer från Sinful Colors- Gorgeous:

5. Måla tippen med en väldigt mörk nyans, jag använder Essie- Mezmerised:

6. Till sist målar man ett lager med glitter. Jag tycker H&M- Confetti Kisses passar perfekt:

Så enkelt var att göra manikyren! :)

Hoppas Ewa fick lite inspiration som hon kan ha användning av till tävlingen!

-Annie-


Kommentarer
Postat av: Kattis

Vart köper du dina sinful colors lack?:)

2012-06-09 @ 11:34:24
URL: http://kattisps.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
artnail
RSS 2.0