Varför började jag med nail art?

Hej, jag satt och tänkte på hur allt startade med intresset för nail art.
Jag, Bella och min syster läste(fortfarande läser)Foki´s blogg och hon hade alltid så sjukt snygga(!!) naglar.
Massor med fimos, rhinestones, glitter och olika designer!
Vi ville också ha sådana naglar så vi bestämde oss för att köpa lösnaglar och måla+dekorera dom.
Resultatet blev inte det bästa när jag blickar tillbaka, men var vi riktigt nöjda! ;)
Vi fortsatte måla och dekorera lösnaglar med rhinesthones och stickers tills vi prövade göra designer på våra egna naglar.
Det var riktigt kul men "that was it" tills Bella startade sin blogg. Hon försökte övertala mig och jag vägrade men efter 1 vecka hade hon övertalat mig och Artnail var nu startad.  Dessa var den 10:e mars 2011, det datumet kommer jag sent att glömma!
Jag har sen dess haft så otrolgit kul med bloggen och jag är så glad att ha så underbara läsare! <3
Jag har utvecklas så otroligt mycket inom nail art och jag utveckas fortfarande.
Jag vill bara säga stort TACK till alla som läsare min blogg. You´re the best!

I dagsläget gör jag blir de mest designer med bara "nagellack", alltså inte rhinestones, fimos, stickers m.m men eftersom jag målar om mina naglar varje dag så känns det så onödigt att använda sånt material!
Men det är sjukt snyggt och jag ska försöka göra något design på min syster med lite mer "bling bling"!

Och även tack till Foki som var en stor inspirationskälla! ;)
Här är några av hennes snygga naglar:
-Annie-

Kommentarer
Postat av: matilda

Hej jag ville bara säga att du gör helt awesome naglar och när jag hittade din blogg det var i och för sig igår men jag satt som klistrad vid datorn!!

Naglarna näst längst ner i detta inlägget var jättefina!! <3

2012-06-07 @ 20:44:40
URL: http://NailFix.bloggplatsen.se
Postat av: matilda

Hej jag ville bara säga att du gör helt awesome naglar och när jag hittade din blogg det var i och för sig igår men jag satt som klistrad vid datorn!!

2012-06-07 @ 20:45:59
URL: http://NailFix.bloggplatsen.se

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
artnail
RSS 2.0