Answers

Hej, här kommer äntligen svaren på frågorna! :)

Isa om Cute leopard:
Åh, vilken fin design! :)
Kan du inte lägga upp hur man gör? :D
Svar: Jag kan lägga upp hur man gör imorgon(lör) :)


Anonym om Vote- more info about the products I use?:

Hur får man bort smuts och annat skräp som har hamnat under naglarna?:)

 

Svar: Om man vill få bort smuts under naglarna så ska man använda en "nagelborste", eller en borste som ser ut så här:


Chriis om Step-by-step: Black & white:

Tänkte fråga bara om du har köpt något från ebay någon gång? I såna fall hur funkar det?

Har du haft någon design nån gång som du gett 5/5?:)

 

Svar: Jag har köpt från ebay kanske två gånger, så jag vet inte mycket om det!

Men HÄR är en länk till Cactusnailpolish som beskriver mycket bra hur man handlar därifrån! :D

Jag har någon gång gett en design 5/5, men det är mycket sällan...

jag vill att allt ska vara perfekt ;)

 


bella om Cute leopard:

vad är det för rosa färg du har på naglarna?

 

Svar: Den rosa grundfärgen är O.P.I- Panda-monium pink  och den mörkrosa färgen är O.P.I- Strawberry Margarita:



Anonym om White+matte:

Hej kan inte du typ göra en jämförelse mellan

Opi, china glaze och essie

Dem ska ju vara dem 3 bästa men jag undrar vilket märke som är bäst vilka ha snyggast färger, bäst kvalité , håller längst , mäst pris värd och sånt skulle vara väldigt kul efter som jag inte har något av den och är intresserad av att köpa några av dem bättre märkena

Ps älskar din blogg

 

Svar: Vilken bra idé! Ska försöka hinna med det innan helgen är slut! :)


-Annie-


Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
artnail
RSS 2.0