Kleancolor- Golden nightmare

Hej, här är en swatch på Golden nightmare som jag faktiskt köpte på Jamaica och inte har provat förän nu!
I flaskan ser man ett mörk bas med en blandning av grönt och guldigt glitter!
Formulan var helt ok, lite trög men det gick bra ändå! :)
En vacker dag som denna kanske man borde satsa på en roligare färg? Denna kändes lite väl mörk för våren
men det är ett fint lack!
Jag tog idag bilder både utom-och inomhus och jag hoppas det blir fler utomhusbilder framöver :)
Poäng: 3/5
Nu ska jag gå ut och njuta av det vackra vädret! :D
-Annie-

Kommentarer
Postat av: Wysteriia

Så lite ;) Kände att jag måste låta en nagelexpert att testa! ;) Du får gärna säga vad du tycker, om det fungerade bra och sånt :)

2012-05-03 @ 16:48:40
URL: http://Wysteriiasblogg.se

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
artnail
RSS 2.0