O.P.I- Avoplex Cuticle Oil To Go

Hej, jag har använt Avoplex Cuticle Oil To Go från OPI ett tag nu!
Och till min tur så vann jag ännu en till i OPI tävlingen, så nu har jag en extra när min andra tar slut! ;)
Är en nagelbands olja som innehåller Vitamin E, Avacado, Solros, Sesam samt Kikui olja!
Återfuktar nagelbandet vilket är perfekt nu på vintern!
Verkligen en favorit när det kommer till nagelvårdsprodukter!
 
Jag upplever den enkel att applicera då det är en pensel som oljan kommer ut ur! :)
 
160kr/7.5ml
Finns att köpa på Eleven, Nelly, Kicks, Åhlens, Parelle m.m
 
 
-Annie-
 

Kommentarer
Postat av: Anna-Cee

Luktar den gott då? :)

2013-02-21 @ 18:58:17
URL: http://anna-cee.blogspot.com

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
artnail
RSS 2.0