OPI- Can't let go

Hej, här är det lila Liquid Sand lacket från OPI- Can't let go
Fick ju detta som pris i tävlingen som OPI hade på facebook.
Jag gillar lacket, det känns väldigt kul att ha på naglarna! Lila färgen är riktigt fin!
Jag behövde bara 2 lager för att det skulle täcka, men ett tredje lager hade nog varit bättre!
Det var inga konstigheter att applicera!
Men om ni inte vet hur man målar med Liquid Sand lack så kolla på vidoen längst ner i inlägget!
 
Ursäkta mina röda fingrar, blev så när jag tog bort ett rött nagellack! ;)
 
Poäng: 4/5
 
Tycker Liquid Sand lacken är riktigt coola!
När jag hade Get your number på naglar fick jag många komplimanger! Det är något speciellt med sandytan! ;)
 
-Annie-

Kommentarer
Postat av: Aya

Jättefin formula! Måste skaffa mig ett sånt lack så fort jag har tjänat pengar!

2013-02-16 @ 20:31:32

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
artnail
RSS 2.0