Package from OPI

 
Hej, idag kom mina vinster från OPI tävlingen!
Fick 2 OPI Liquid Sand lack- Can't let go och Get your number :D
Även High-Intensity Hand and Nail Cream samt Avoplex- Cuticle oil to go.
 
Tror detta har ett värde på 650kr så det var inte en dålig vinst! 
 Alltid kul att vinna saker!  3:e gången jag vinner en tävling från OPI! ;)
Ska bli så kul att testa Can't let go! 
 
Gå in och gilla OPI's facebook sida så ni kan vara med på deras tävlingar framöver! 
Ville tacka OPI för priserna, jag är överlycklig!
 
Missade ni med vilket bidrag jag vann med var det detta:
 
 
-Annie-

Kommentarer
Postat av: Aya

Oh, gud vad kul med en tävling! Färgen är jättefin!

2013-02-12 @ 19:26:02

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
artnail
RSS 2.0