Breast Cancer Nail Art

Hej, jag bestämde mig för att göra en design med temat "bröst cancer/rosa bandet".

Som ni kanske vet är ju October "bröst cancer månaden/rosa bandet".

Ni kan stöda på många sätt, genom att köpa den kända "bröst cancer rosetten", köpa produkter som en liten del går till bröst cancer fonden m.m!

Ni som läser min blogg är antagligen intresserad av naglar så då passar det ju bra att köpa något nagellack från Mavala! Dom har ju nämligen en kollektion där 5 kr av 45 kr går till bröstcancer fonden!

Nagellacken är såklart rosa men olika rosa färger"

Klicka HÄR för att komma till ett inlägg där jag visar ett nagellack från kollektionen!

 

Tänkte iallafall visa min bröst cancer design!

På ringfingret gjorde jag rosa hjärtan genom "drag tekniken".

På lilfingret,långfingret och tummen gjorde jag som leopard mönster med rosa!

På pekfingret gjorde jag den klassiska rosa bandet symbolen: Rosetten med rosa rhinestones!

 

Använde detta, Kiss Nail Art Paint- Rosa, Depend Art Liner- Svart och Mavala- Toulouse(ingår inte i rosa bandet kollektionen!):

 

Så här blev det:

 

 

 

 

Jag tycker denna design blev supersnygg!

Jag ger poängen 5/5!

Jag hoppas att ni också stöder bröst cancer fonden på något vis!

Har ni märk att jag inte nästan använder rhinestones!? Måste börja med det!

 

P.s vill ni veta hur man gör hjärtan som på ringfingret, alltså "drag tekniken"

Kolla då på denna tutorial som jag gjort:

 

-Annie-


Kommentarer
Postat av: cicci

Håller med dig om att det vart riktigt snyggt! Är lite svag för rosa så självklart stödjar jag bröstcancerfonden!



Ha en bra kväll!

2011-10-18 @ 16:37:51
URL: http://ccnails.blogg.se/
Postat av: Cika

Åh herregud, jag ÄLSKAR den här designen! Gillar alla naglar var för sig och tillsammans. Skitsnyggt!

2011-10-19 @ 02:17:30
URL: http://cika.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
artnail
RSS 2.0