Response to question:

Alexandra- Nailish om French Manicure: Hello Kitty:
Vad har du använt som fransk manikyr bas lack? Alltså märket :D

Svar: Jag har använd O.P.I- Altar Ego som basfärgen till den franska manikyren! Jag använd alltid Altar Ego när jag ska göra manikyrer! Tycker lacket torkar fort och passar utmärkt till franska manikyrer!
Nagellacket skimrar rosa på ett underbart sätt, det blir då inte tråkigt!.
Detta är enlig mig det bästa bas lacket till franska manikyrer!

Nagellacket(är inte alltså så täckande som det ser ut att vara på bilderna):



Här är några manikyrer där jag använd Altar Ego som bas lack:







Fråga gärna mig om ni undrar över något!! Det är bara roligt! :D

-Annie-

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
artnail
RSS 2.0