Response to question: Penslar

Bondmoran om Depend- nr. 289:

Vilken härlig nagelackig blogg du har :-) Jag ÄLSKAR nagellack så hit kommer jag tillbaka!

 

Det gröna var verkligen superläckert! Jag har några gröna men inte riktigt i den nyansen så det ska jag kolla upp.

 

Tänkte be dig om ett råd. Jag har aldrig använt ngn tunn pensel och gjort egna designer men tänkte testa det. Har du något tips på vilken pensel som är bra?

 

Kram på dig

/Bondmoran

 

Svar: Tack så mycket! Du är så välkommen tillbaka! :D

Visst är det gröna Depend lacket otroligt snyggt!

Senare ikväll kommer en design med det lacket som basfärg!


Jag brukar aldrig använda en "vanlig pensel". Alltså en sådan med träskaft! ;)

Jag använder alltid mina Art Liner från Depend, Nail Art Paint från Kiss

eller two-way nail art pen and brush!

Mina favoriter är Art Liner från Depend! Dom fungerar jätte bra! Är enkla att få tag på! Säljs t.ex på Kicks,åhlens,lindex m.m och kostar bara 39kr!

Jag gillar även Nail Art Paint nagellacken från Kiss! Dom är också enkla att få tag på t.ex Åhlens,kicks,lindex,cubus m.m och priset är helt ok!

Till sist har vi two-way nail art pen and brush! Det är två typer av "penslar" i ett nagellack! Dom är svårare att få tag på i butik i Sverige! Men dom är enkla att få tag på internet!





Så mitt tips är Depend Art Liner, dom har en svart kort istället för en silvrig som alla dom "vanliga" depend minilacken har!:


Även Kiss Nail Art Paint rekomenderar jag!:


Så här ser two-way nail art pen and brush ut:



Men för många andra fungerar det bra med en vanlig pensel som man kan köpa lite överallt!:

Källa: Google


Även en dotting tool är bra, men en pensel är såklart bättre!

Källa: Google


Hoppas du fick lite tips!

Varma hälsningar!

Ni får fråga på om vad ni vill! :D


-Annie-



Kommentarer
Postat av: Bondmoran

WOW!! Tack så jättemycket för all info!!! :-D



Nu blir det shopping på Kicks nästa gång jag är där. Jag kan inte fatta att jag missat dem, jag kollar ju alltid på lack där... men har inte letat heller utan bara kollat de vanliga lacken.



TACK IGEN!!!! You made my day :-D

2011-11-29 @ 00:50:59
URL: http://www.bondmoran.nu

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
artnail
RSS 2.0