Response to question:


Hanna
om Halloween Contest!:

Om man vinner, skickar du till Finland också?

Svar: Om man vinner och bor i Finland,Danmark eller Norge skickar jag självklart dit med! :)

Daniella om Halloween Contest!:

Snälla kan du inte visa upp dina nagelsaker i en video/videosar? :D

Svar: Visst kan jag visa upp min nagellacksaker i en video!
Jag har sagt ganska länge att jag ska göra det med det verkar aldrig bli av... men idag filmar jag mina saker och sedan lägger jag upp videon här på bloggen på torsdag eller fredag! Hoppas det låter bra! :D

-Annie-


Kommentarer
Postat av: Amaaaanda

Hej hej,

jag har en tävling på min blogg där du kan vara med och tävla om en hel uppsättning av depends höstlack! Hoppas du vill vara med och tävla

http://amaaanda.myshowroom.se/vinn-hela-depends-host-kollektion/#comment



Kram Amaaanda

Följ mig gärna på bloglovin också !

2011-10-26 @ 19:25:07
URL: http://amaaanda.myshowroom.se

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
artnail
RSS 2.0