Response to question:

Hej, här kommer en fråga:
Lovisa om Liberty Girl:
Hej jag gillar din blogg jätte mycket! Gillar din inspration, brukar också hålla på med naglar. Du kanske kan tänka dig att prova på det här? för det är jag verkligen sugen på att göra men undrar om det blir bra? Och vad behöver man? ha de bra!
Svar: Jag har faktiskt gjort "tidnings naglar" i somras och jag tycker resultatet blir super coolt!
Många frågor hur man har gjort det och de är ju kul! Lockar till sig uppmärksamhet kan man säga! ;)
När du väl har gjort tidnings naglarna, kom ihåg att ha på ett top coat!
Annars åker tidnings trycket av direkt!
Klicka HÄR för att komma till ett inlägg där jag visar mina tidnings naglar!
Men kortfattat använder jag detta:
*Plastmugg med någon slags sprit/vodka i!
*Grundfärg(valfri färg!)
*Tidningspapper!
Detta är en bild på vad jag använde:

Så här blev mina tidnings naglar, kolla vilka korta naglar jag hade!:


Själv tycker jag att videon förklarar bra hur man gör!
Men först fattade jag inte vad hon(Cutepolish) använde för alkohol/tvättsprit men jag kom på att vodka funkar perfekt!
Tänk på att låta grundfärgen torka ordentlig innan ni trycker på tidningspapperet och att använd top coat!

Lycka till allihop!

-Annie-



Kommentarer
Postat av: Lovisa

Tack för tipsen! :)

2011-09-27 @ 18:59:52
URL: http://jelovisa.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
artnail
RSS 2.0