What do O.P.I cost?

(Nu blev det också konstiga gula rutor igen)
Hej, jag har fått många frågor angående vad O.P.I kostar i USA:
Svar: Jag har sätt priser mellan 4,5 dollar-13 dollar!
4,5 dollar= ungefär 31,5 kr
13 dollar= ungefär 91 kr
Ni ser att det är billigare än i sverige, mycket billigare!

 

Matilda om Shopping from the USA:

Vad heter lacket från China Glaze? :)

Svar: Det heter Fireside glow! :)

Beundrare:) om Questions:

tack så mkt för svaret :D men finns det fortfarande på panduro o hur mkt kostar den ? :P

 

Svar: Jag har ingen anning om dom finns på panduro, beror väl på vilken butik man menar. Priserna vet jag inte heller :/ Kanske någon läsare vet?


Alma om Shopping from the USA:

Wow, nu blir jag ju avundsjuk! Hur mycket kostade allt/ett nagellack? Samma priser som i sverige? ;)

Svar: O.P.I ser du ovanför att det är sjukt mycket billigare i USA.

Dessamma gäller alla andra nagellack. T.ex Chanel kostade ca. 180kr där och i sverige 250kr(tror jag). China glaze betalade jag 3,5dollar=ca. 24,5 kr och i Sverige kostar det 99kr/st.

Essie ca. 7 dollar= ca. 49kr. Här kostar dom ju 129kr på Kicks.

Sedan kan man ju jämföra nästan alla nagellack jag köpte men det var några ex.

Men nästan allt är billigare i USA! :)


l om Shopping from the USA:

hejsan, det var inte några nagellack det! men kan du inte säga namen på alla opi nagellacken och hur mycket kostade dem i USA? blor jätte hlad för svar! :)

Svar: Priserna varierar men längst upp i detta inlägg ser du priserna.

Här kommer listan på vad O.P.l nagellacken heter:


Vänster:

* Servin' up sparkle

* Alpine snow

* So many clowns... so little time

* Panda- monium pink

* Did it on em

Fresh frog of bel air

Vänster:
* In my back pocket
* DS Reflection
* A sparkle yule love (jätte likt Excuse Moi!)
* Gettin' miss Piggy with it
Vänster:
* Warm & Fozzie
Grape...set...match
* Lincoln park after dark
Har ni mer frågor är det bara att fråga på! :D
-Annie-

Kommentarer
Postat av: Elin

Om du menar präglinsverktyg finns de kvar på panduro och kostar 25 kr :D

2012-01-14 @ 14:54:12
URL: http://nailsbyelin.blogg.se/
Postat av: Nadja

Över sista bilden har du skrivit fel, ska väl vara Warm & Fozzie? :)

2012-01-14 @ 18:03:58
URL: http://blamingnargles.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
artnail
RSS 2.0